یکی از روش های لاغری در جوامع امروزی استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های لاغری برنامه ریزی شده است. انواع نرم افزارهای برنامه غذایی و اپلیکیشن‌ های رژیم غذایی، برنامه‌ هایی هستند که می‌ توان بر روی تلفن همراه یا تبلت دانلود کرد. با استفاده از بهترین اپلیکیشن های لاغری، می توان به راحتی عادات و سبک زندگی مانند میزان کالری دریافتی و مصرفی و حتی فعالیت‌ های ورزشی را دنبال کرد.

اپلیکیشن لاغری سیرا

یکی از بهترین اپلیکیشن های لاغری، اپلیکیشن سیرا است که افراد با توجه به شرایط بدنی و حتی بیماری های خود مانند دیایت، می تواندد در آن رژیم غذایی مناسب خود را دریافت کنند. در این برنامه، بهترین رژیم های لاغری و همینطور چاقی برای افراد زیر نظر متخصص تغذیه، ارائه می شود. ویژگی خاص این برنامه، ارائه رژیم اسلیو برای کسانی است که جراحی اسلیو معده انجام داده اند.

امکانات اصلی ارائه شده اپلیکیشن سیرا

·         محاسبه BMI

·         مانیتورینگ فعالیت های عمومی مانند کالری شماری، فعالیت های روزانه، گام شماری، درج اهداف خواب و …

·         دریافت رژیم اختصاصی از کارشناس تغذیه

·         ارائه مجله رایگان آموزشی

·         آموزش دستور پخت انواع غذاها

مانکن یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های لاغری

برنامه مانکن، افراد را برای رسیدن به هدف اصلی یعنی کاهش وزن همراهی خواهد کرد. اپلیکیشن مانکن یک برنامه ریز و محاسبه گر است که شاخص های مختلف تناسب اندام و سلامت را برای افراد اندازه گیری می کند و با ابزارهایی مانند کالری شمار، گام شمار، آنالیز بشقاب و … فرد را جهت دستیابی به اهدافی که دارد، یاری می کند.

امکانات اصلی اپلیکیشن

·         کالری شمار

·         آنالیز تناسب اندام

·         تمرینات ورزشی

·         محاسبه درصد چربی بدن

·         مقدار آب مصرفی روزانه

کرفس از بهترین اپلیکیشن های لاغری در ایران

افراد می توانند برای دریافت رژیم غذایی منحصر به فرد خود، روی کرفس حساب باز کنند. رژیم غذایی منحصر به فرد شما باعث می‌ شود تا در مدت زمان معینی به سمت وزن دلخواه خود حرکت کنید. کرفس، یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که افراد چاق و لاغر را برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل همراهی می کند.

·         امکانات این برنامه

·         کالری شماری دقیق

·         بانک قدرتمند غذاهای مختلف و کالری آن‌ ها

·         قدم شمار

·         آب‌ شماری

·         ارائه رژیم شخصی

·         ارائه ورزش های مناسب در خانه

منبع: weightlossurgery.ir