تعداد زیادی از افراد در کنترل اشتهای خود دچار مشکل هستند. عدم کنترل در خورد و خوراک باعث تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود. بدین ترتیب افراد برای کاهش وزن خود به روش های لاغری، جراحی های لاغری و کاهش وزن علمی روی می آورند. برای پیدا کردن بهترین عمل لاغری در تهران ، با ما همراه باشید.

قصد داریم تا در ادامه به معرفی 2 تا از جدید ترین جراحی های لاغری بپردازیم.

اسلیو معده

در جراحی اسلیو معده، جراح لاغری 80% از حجم معده را از بدن خارج می کند. در نتیجه شخص سریع تر احساس رفع گرسنگی می کند و مشکلات پرخوری او برطرف خواهد شد.

اصول جراحی اسلیو معده

در جراحی اسلیو معده که جدیدترین روش جراحی لاغری است، پزشک جراح با حذف میزان تقریبا زیادی از معده، آن را به شکل یک آستین در می آورد. این جراحی بازگشت ناپذیر است و فرد تا 60% از اضافه وزن خود را از دست خواهد داد. پس از انجام این جراحی، بدن قابلیت تولید هورمون گرلین (گرسنگی) را از دست خواهد داد. برنامه غذایی اسلیو معده برنامه چندگانه است که شخص را آماده جراحی و ریکاوری پس از آن می کند.

عمل پلیسه معده

عمل جراحی پلیسه معده یک جراحی کم تهاجمی محسوب می شود که در پی آن سایز معده می تواند تا ۷۵% کوچک تر شود. در نهایت فرد کمتر اشتها داشته و خیلی سریع احساس سیری می کند.

نحوه انجام عمل جراحی پلیسه معده

عمل پلیسه یک نوع جراحی لاغری است که به منظور کاهش وزن و لاغری در افراد دارای اضافه وزن انجام می شود. در طول این عمل قسمتی از معده به داخل آن تا می خورد و بخیه می شود. کاهش حجم معده با استفاده از این عمل جراحی می تواند تا ۷۵% تاثیرگذار باشد.

برای انجام این عمل جراحی نیاز است پزشک جراح از شیوه لاپاراسکوپی استفاده کند. در نتیجه، این نوع عمل جراحی در تطبیق با جراحی هایی مثل عمل اسلیو معده نوعی عمل کم تهاجمی محسوب می شود.

جراحی بای پس معده

معده به فاصله کمی از محل اتصال معده به مری، به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شود.

با برشی که ایجاد شد، اکنون بیمار دو معده دارد. یک معده بسیار کوچک که شبیه به یک کیسه است و به مری وصل است و یک معده دیگر که بزرگ است و به دوازدهه متصل است. اکنون دیگر هیچ غذایی وارد معده بزرگ نمی شود زیرا به مری راه ندارد و غذا فقط وارد معده کوچک می شود. بنابراین ما بخش بزرگ معده را دور می زنیم یا به اصطلاح بای پس می کنیم.

منبع: weightlossurgery.ir