افراد بسیاری هستند که از سایز بینی خود شدیدا ناراضی هستند و گرایش به داشتن بینی بدون بیرون زدگی و فرو رفتگی دارند. همچنین قصد ندارند دست به تکنیک ‌های جراحی یا تهاجمی بزنند و می خواهند در حین حال بینی مناسب با صورتشان را داشته باشند.
از سویی دیگر هزینه ‌های عمل جراحی نیز شدیدا زیاد است. این روزها یکی از مدرن ترین و برترین شیوه ‌های زیبایی برای تغییرات در بینی بدون عمل جراحی تزریق فیلر بینی است که به منظور اصلاح شکل ظاهری بینی یا رینوپلاستی انجام می گردد.

یکی از دلایل محبوب شدن تزریق فیلر در میان افراد این است که بعد از  انجام تزریق فیلر بینی بلافاصله قادر به انجام کارهای روزمره خود هستید و می توانید به زندگی عادی خود بازگردید.

شایان ذکر است تزریق فیلر بینی با توجه به عوامل بسیاری با هزینه ‌های مختلفی انجام می ‌گیرد. در ادامه مقاله اطلاعاتی درباره هزینه فیلر بینی ارائه کرده ایم، با ما همراه باشید.

هزینه فیلر بینی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه فیلر بینی بسته به میزان فیلر تزریق شده به نواحی لازمه و تعداد دفعات مراجعه به کلینیک زیبایی مورد نظر متفاوت خواهد بود

در نتیجه قادرید فقط در یک جلسه فیلر بینی را تزریق کرده و صرفا هزینه همان یکبار تزریق را پرداخت کنید تا بعد از اینکه ماندگاری فیلر بینی از بین رفت، باری دیگر به منظور تزریق ژل بینی به کلینیک مورد نظر خود مراجعه فرمایید.

هزینه فیلر بینی در کلینیک‌ها

هزینه تزریق فیلر برای رفع برآمدگی های بینی با کمک تزریق فیلر به عوامل بسیاری بستگی دارد. میزان موادی که در بینی مراجعه کننده تزریق می ‌گردد در هزینه تزریق فیلر بینی شما موثر خواهد بود. در حقیقت هر میزان حجم فیلر بیشتری مصرف شود هزینه تزریق فیلر شما نیز افزایش خواهد یافت.

·         متخصصانی که دارای تجربیات بیشتری هستند بی شک هزینه بالاتری را دریافت خواهند کرد، به همین علت به نسبت پزشکانی که تبحر و تجربه کافی در این مورد را ندارند بهترین تزریق ژل بینی را برای شما انجام خواهند داد. در نتیجه می بایست بدانید پزشکی که تخصص کافی در تزریق فیلر به بینی را دارد، می بایست هزینه بالاتری برای تزریق فیلر بینی نیز دریافت بکند.

·         اگر تعداد جلسات تزریق فیلر شما بیشتر باشد می بایست هزینه‌ های بیشتری پرداخت کنید. در حقیقت پرداخت هزینه های تزریق فیلر بیشتر وابسته به این مورد است و همینطور به میزان فیلر تزریقی برای بینی شما، چرا که هر اندازه فیلر بیشتری تزریق کنید می بایست هزینه بیشتری متحمل شوید.

·         در برخی از موارد می بایست بدانید که هزینه تزریق ژل بینی به موقعیت مکانی کلینیک و یا موقعیت مکانی مطب پزشک نیز وابسته خواهد بود. در حقیقت هر میزان که کلینیک زیبا و تمیزتر باشد، افراد با خیالی راحت تزریق فیلر بینی خود را به متخصص می‌ سپارند.

منبع: zibaieclinic.ir