هزینه تزریق فیلر برای رفع برآمدگی های بینی با کمک تزریق فیلر به عوامل بسیاری بستگی دارد. ابتدایی ترین چیزی که بر هزینه فیلر بینی موثر است، نواحی تزریقی و همچنین تعداد نواحی که نیاز به تزریق فیلر دارند. هر اندازه نواحی تزریق بزرگتر باشد و ناحیه مورد نظر گسترده تر باشد، قطعا فیلر بیشتری نیاز دارد و بنابراین هزینه ‌های بیشتری به همراه خواهد داشت.

عامل بعدی که در هزینه فیلر بینی موثر خواهد بود، شدت وجود مشکل در نواحی تزریقی است. به این معنا که هر میزان شخصی که قصد تزریق با فیلر را دارد، در نواحی مورد نظر خطوط عمیق‌ تر و یا چین و چروک بیشتری داشته باشد، نشانگر این مسئله است که برای درمان این نواحی می بایست میزان بیشتری از فیلر یا محصولات پر کننده دیگر استفاده کرد. در نتیجه هزینه تزریق به صورت طبیعی افزایش می یابد.

متخصصانی که دارای تجربیات بیشتری هستند بی شک هزینه بالاتری را دریافت خواهند کرد، به همین علت به نسبت پزشکانی که تبحر و تجربه کافی در این مورد را ندارند بهترین تزریق ژل بینی را برای شما انجام خواهند داد.

در واقع نوسانات قیمت ارز نیز در هزینه تزریق فیلر بینی بسیار موثر خواهد بود. درحقیقت می بایست بدانید از آن رو که فیلرها وارداتی هستند، با توجه به این مسئله که امکان دارد نرخ قیمت‌ های ارز بالا برود و شما هم باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین برند فیلر بینی کدام است؟

در برخی از موارد باید بدانید که هزینه تزریق ژل بینی به موقعیت مکانی کلینیک و یا موقعیت مکانی مطب پزشک نیز وابسته خواهد بود. در حقیقت هر میزان که کلینیک زیبا و تمیزتر باشد، افراد با خیالی راحت تزریق فیلر بینی خود را به متخصص می‌ سپارند.

آیا هزینه فیلر بینی شامل بیمه می شود؟

کسانی که تحت پوشش بیمه ها هستند، معتقدند که ممکن است بیمه هزینه تزریق فیلر آن‌ ها را پرداخت نماید و یا اینکه هزینه پرداختی آن را از طریق بیمه تکمیلی خواهند گرفت. آن ‌ها باید بدانند که تزریق فیلر بینی یکی از عمل های بدون تهاجم محسوب می شود و بر همین پایه بیمه هیچ مبلغی را برای پرداخت آن به عهده نمی گیرد.

از جمله فواید و مزایای تزریق فیلر بینی عبارتند از:

·         هزینه تزریق ژل به بینی نسبت به هزینه جراحی بینی بسیار کم تر و یا حتی ناچیز می باشد.

·         برای انجام این شیوه نیازی به بیهوشی نیست.

·         درد خاص و دوره نقاهتی وجود نخواهد داشت.

·         عوارضی در انجام آن وجود ندارد.

·         اگر پس از انجام تزریق به هر علتی ناراضی باشید به سادگی امکان ترمیم بینی  بعد از تزریق وجود خواهد داشت.

منبع: zibaieclinic.ir