تا سال های پیش تنها روش و راه حل ممکن برای برطرف کردن مشکلات بینی، جراحی بینی بود. اما در سال های اخیر و با توسعه علم و فناوری، روش جدیدی برای بهبود شکل بینی با تزریق فیلر بینی به وجود آمده است. این ژل ها با انواع برندهای مختلفی برای بهبود نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرند و هر برندی ممکن است مناسب تزریق به بینی نباشد.

بهترین برند فیلر بینی چه ویژگی دارد؟

در واقع، بهترین برند فیلر بینی فیلری است که بر پایه اسید هیالورونیک (HA) ساخته شده است. این ماده به طور طبیعی در پوست ما یافت می‌ شود. بنابراین پزشک می ‌تواند بدون هیچ آسیب یا عوارض جانبی خاصی، نواقص ظاهری بینی شما را اصلاح کند. همچنین از فیلرها برای جوانسازی پوست و حجم دهی به برخی نواحی صورت مانند لب ها و گونه‌ ها استفاده می ‌شود. فیلرهایی که از اسید هیالورونیک ساخته شده‌ اند، نرم و ژل ‌مانند هستند. نتایج آنها موقتی است و اصولا بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارند و سپس به طور تدریجی تخلیه و جذب می ‌شوند.

معرفی بهترین برند فیلر بینی

بهترین برند فیلر بینی شامل موارد زیر می شود:

آلیاکسین؛ بهترین برند فیلر بینی

فیلر آلیاکسین سوئیس را به جرات می ‌توان بهترین برند فیلر بینی دانست؛ زیرا در ساختار آن از فناوری نوین و فرمولاسیون کاربردی استفاده شده است. این فیلر به خاصیت انعطاف ‌پذیری بالا، توانایی پخش عالی و شکل ‌دهی بی ‌نظیری شناخته می شود. همچنین حضور 10 درصد هیالورونیک اسید طبیعی در ترکیب این فیلر به فعالسازی همزمان عملکرد بازسازی پوست منجر می ‌شود.

فیلر پرفکتا؛ از بهترین برندهای فیلر بینی

یکی از بهترین برندهای فیلر بینی در جهان، ژل پرفکتا از ساب ‌اسکین فرانسه است. این فیلر بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و انواع مختلفی دارد که برای تزریق در نواحی مختلفی از صورت مانند بینی، لب ها، گونه و … مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

ژوویدرم؛ یکی از برندهای معروف فیلر بینی در جهان

فیلر ژوویدرم یکی از معروف ‌ترین برندهای فیلر در سراسر جهان است. این محصولات توسط کمپانی آلرگان آمریکا تولید شده و در فرانسه به بازار عرضه می‌ شوند. این برند تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دریافت کرده و در لیست ژل‌ های مورد تایید وزارت بهداشت نیز جای دارد. فیلر ژوویدرم که از اسید هیالورونیک ساخته شده است، برای اصلاح شکل بینی، افزایش حجم لب ها، کاهش چین و چروک‌ های اطراف لب، رفع چین و چروک‌ های اطراف چشم و بینی، افزایش حجم گونه و کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

منبع: zibaieclinic.ir