در دنیای امروز داشتن لب هایی حجیم و فرم گرفته، به یکی از معیارهای زیبایی تبدیل شده است. رایج ترین روشی که برای برجسته کردن و حجیم سازی لب ها استفاده می شود، تزریق فیلر لب است که در میان بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. فیلرها انواع مختلفی دارند و برای قسمت های مختلفی به کار برده می شود. بهترین فیلرهایی که امروزه استفاده می شود، بر پایه هیالورونیک اسید است که یک ماده طبیعی است که در حالت عادی در بدن یافت می شود و بعد از تزریق هم به مرور جذب بافت بدن می شود.

هزینه فیلر لب چقدر است؟

برای تزریق فیلر به لب قیمت واحدی را نمی توان در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی بر هزینه نهایی آن موثر هستند. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه فیلر لب می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نوع ژل تزریقی

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه فیلر لب، نوع ژل انتخابی شماست. هر چه ژل معتبرتر و برند آن معروف تر باشد، قیمت ژل بالاتر می رود. ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند و ماندگاریشان متفاوت است.

میزان فیلر تزریق شده

میزان ژل مورد نیاز برای تزریق از دیگر عوامل موثر بر هزینه فیلر لب است. طبیعی است که میزان ژل مورد نیاز برای هر شخص متفاوت بوده و باید توسط پزشک متخصص تعیین شود. شایان ذکر است هر چقدر مقدار ژل تزریقی افزایش پیدا کند، به مراتب هزینه تزریق آن هم بیشتر می‌ شود.

ماندگاری فیلر

میزان ماندگاری ژل‌ ها معمولاً بین ۶ ماه الی ۲ سال است. طبیعتاً هر چه ماندگاری ژل ‌های تزریقی بیشتر باشد هزینه خرید و تزریق آن ها هم بیشتر خواهد بود.

دستمزد پزشک

هزینه فیلر لب به دستمزد پزشک متخصص و خدمات ارائه شده توسط کلینیک نیز وابسته می‌ باشد. معمولاً قبل از تزریق فیلر پزشک با فرد ملاقات کرده و موارد لازم را متذکر می‌ شود. همچنین پوست فرد را ارزیابی کرده و بر اساس بررسی ‌های انجام شده، نوع ژل و میزان دز تزریقی را تعیین می کند. بر اساس مهارت پزشک و تجهیزات کلینیک، هزینه این روش زیبایی متغیر خواهد بود.

آیا پرداخت هزینه فیلر لب با بیمه امکانپذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید گرفته که خیر؛ زیار تزریق فیلر یک روش زیبایی است و هیچ کدام از بیمه های درمانی، خدمات زیبایی مانند فیلر بینی، فیلر لب و ... را حمایت نمی کند. بنابراین هزینه فیلر لب تمام و کمال بر عهده خود مراجعه کننده است.

منبع: zibaieclinic.ir